tisdag 14 juni 2011

SOL...

...javisst är det underbart?:) Ännu en dag med sol, en strålande fin tisdag som jag kan fylla med vad jag vill...ja, nästan iallafall...jag måste faktisk jobba lite först! Men resten av dagen ska jag göra precis vad jag vill :) Lyxigt? Javisst, men man ska ju unna sig lite lyx i vardagen, eller hur?!

Förresten, vilken tur att vädret finns - för vad skulle vi annars tala om när vi träffar grannen på Konsum?=) hihi...ja, det kan man undra!
För inte att tala om alla ursäkter som finns p.g.a vädret :
"Nej, det gör jag i morgon, för det regnar idag!"
"Vi ställer in promenaden idag, va? -Det är ju så himla kallt!"

Ja, så är det och kommer alltid att vara...vi här uppe i kalla Norden är helt och hållet styrda av vädret!
Så kontentan är : Njut och lagra solens positiva energi - snart är det vinter och snöstorm igen:)!