onsdag 29 februari 2012

Solsemester...

...just det, jag längtar till sol och värme! Vill åka i morgon! Eller helst nu på èn gång...haha:) Men så blir det ju INTE! Dels har vi precis fått hem våran älskade, lilla Azti, dels har vi ett företag att sköta - så det är bara att glömma just för tillfället...jupp, man kan ju inte få som man vill och önskar alla gånger...då vore ju livet alltför enkelt, eller hur? Så då tänkte jag bara såhär; OM JAG INTE KAN ÅKA TILL SPANIEN, SÅ SKA JAG IALLAFALL FÖRBEREDA MIG FÖR ATT ÅKA! Och vips, så har jag köpt en Spanska-kurs! Så fick det bli och jag tycker faktisk att det är en bra början på en kommande solsemester=) När kan solsemester'n bli verklighet? -Ja, se det är "en annan femma",mina vänner=) Så jag säger bara; Fortsättning följer.....och kram på er <3