onsdag 23 november 2011

Tålamods-test!

Hujjedamej, det är just vad jag ska utsätta mig för i morgon!
Och det är nästan frivilligt...hahah=)
Ni som känner mig vet kanske vad jag syftar på?
Ja, precis...jag ska åka till "Kamprads place" i Kungens kurva!


Men jag är iallafall så förberedd jag kan bli...dels så åker jag dagen innan det är lönedax och dels har jag koll på vad jag ska handla. Planering är ett måste när man ska till IKEA, iallafall när man har "noll tålamod"=)
Här är ett axplock av vad som ska hamna i kundvagnen:


Behöver 2 stycken, så att alla får sitta på julafton...






Ja, och det tilkommer med all säkerhet lite servetter, mera glas, gardiner, en gryta eller två, haklappar till Miranda, några kuddar och självklart Lingondricka!
Jag ser inte fram emot att vela runt på IKEA, men jag ser fram emot att få hem grejerna och sedan sjunka ner i soffan!

Hahah...vilken dag det kommer bli=) Jag ska nog krypa ner under täcket nu och ladda batterierna ordentligt - GOD NATT!