lördag 31 december 2011

Nytt år...

...nya möjligheter!


Javisst är det härligt?
Ett helt nytt oanvänt år som
vi kan börja planera...
Det kommer bli fylld med både
glädje och sorg - så är det
ju här i livet...

Vi firar in det nya året med
bubbel och smällare och
goda vänner...
Smällare, ja - en tanke slår
mig; att vissa utav oss startar
det nya året med att skjuta upp
det gamla årets pengar - rätt upp
i tomma intet...vips! Där bara
försvann hundralapparna och
vi ser dom aldrig mer!
Nåja, det är ju upp till var och
én vad man prioriterar, jag
bara delar med mig av mina
funderingar och åsikter...




När jag nu har varit aningen
negativ, ska jag
"vända på steken" och vara
positiv, för det är mycket
trevligare och kräver dessutom
mycket mindre energi...=)

Jag är alldeles säker på att
2012 kommer ha något bra
"i bakfickan" till oss alla, det
gäller bara för oss att SE och att
UPPSKATTA "det lilla" istället för
att GRÄMAS över att vi inte
får "det stora"!

*SÖRJ INTE DET DU SAKNAR,
GLÄDS ÅT DET DU HAR!*




Jag vill önska er ett gott slut och
måtte 2012 bli ett underbart år
för oss alla, vad vi än väljer
att fylla det med...

TACK O HEJ FRÅN MEJ
MED MASSOR AV KRAMAR
TILL - JUST DEJ <3