söndag 25 mars 2012

Ledsen...

...ja, jag är faktisk rätt ledsen just nu! Ovanligt att jag är ledsen...javisst, men nu ÄR jag faktisk ledsen...och på samma gång känner jag tomhet och en viss ödmjukhet. Lite uppgivenhet oxå, faktisk...usch va svårt att sätta ord på detta!!! Men det är faktisk som så att världens bästa farbror har lämnat denna, vår moder jord idag:(
Det känns overkligt - vi pratade ju om honom i förrgår, att vi skulle åka och gratulera honom på hans födelsedag - bara 3 dagar kvar tills han skulle fylla år!!!
Nåja, ibland blir det inte riktigt som man tänkt sig... Jag får istället glädjas åt att jag fick lära känna denna genomsnälla man för fyra år sedan, fått höra hans historier, svara i telefonen, öppna alla roliga brev...känna värmen och kärleken han kände för "sina grabbar"! Äkta kärlek och värme <3
Om han skulle läsa detta, skulle han säkert påpeka ett fel eller fem i stavning...men det bjuder jag på - och det vet han, där uppe i sin himmel...han var en människokännare och jag tror han kommer hålla ett vakande öga på oss alla där uppifrån! Så är det bara - han har satt sina spår och kommer ALLTID finnas med oss! ALLTID!!!<3