onsdag 4 maj 2011

Gilla läget?

Ja, det är nog lika bra - för just nu finns inte så mycket att göra åt det - energin är borta! Puts väck!
Känns faktisk lite konstigt att sova som en klubbad säl tills klockan är halv nio på morgonen...jag som brukar vara uppe FÖRE grannens tupp varje dag!
Och nu när klockan är 13.00, har jag fortfarande inte kommit igång...
Det"vettiga" jag gjort idag är att elda i köksspisen och bestämt färger till en ny kollektion strumpor - jaja...alltid något:)
Kan det vara så att jag börjar bli sjuk?
Hemska tanke, jag har inte tid!
Men något konstigt är det iallafall - tant funkar inte som hon ska...
Botemedel? Nja, jag vet inte om "mitt recept" kommer hjälpa, men jag ska iallafall testa ; Jupp, jag ska ta med mig min underbara Tequila på en liten promenad i regnet, sen när jag kommer hem genomfrusen och "ledbruten" blir det en varm härlig dusch... SKÖÖÖNT:)!
Jag blir faktisk piggare bara vid tanken! Hej svejs i lingonskogen:))