onsdag 18 maj 2011

MÅNDAG / TISDAG...

 Måndag morgon = åka och fixa naglar:) Åsa & jag...4 timmar, men oj va trevligt vi hade! TACK, THERESE...det blev jättebra:)!
 Och när jag kom hem var det bara att börja jobba...packa, packa, packa...typ tills det va dax att krama kudden - natti, natti..=)!
 ...vaknar på tisdag morgon - min nationaldag - till strålande sol - en underbar start på en händelserik dag:) Började med att packa strumpor, sen kom ett telefonsamtal från Malin - läckage och en "Miranda" som inte rörde sig...
 ...blev att åka till Södertälje Sjukhus där Malin blev "uppkopplad" och jag hade full koll på den här maskinen...
 ...var rätt facinerande även om jag inte fattade så mycket:) Nåja..efter ett par timmar fick vi åka hem! "Miranda" ville tydligen stanna i magen ett tag till, så mormor fortsätter att vänta o längta efter sitt lilla gull...<3

Och tala om min förvåning när jag kommer hem..

...där står Åsa och packar strumpor åt mig!
Tala om underbar kompis <3

Har ni ingen sån kompis, så skaffa en, vetja;)!


Ja, en händelserik dag har det varit...en dag som åter igen har påminnt mig om hur lyckligt lottad jag är - hur mycket jag har att vara tacksam för.....

...nu blir det att krama kudden - GOD NATT & SOV SÅ GOTT<3!