onsdag 4 maj 2011

Hoppsan, Kerstin:)!

Ja, nu undrar ju jag om du läser detta, min vän - om detta blir din "nattlektyr";)!
Tänkte på dig precis och massor med tankar och frågor dök upp i mitt huvud! Jag blev sittande och fundera på hur/ vart vi träffades första gången...tror nästan att det va hos Lena?!
Fast det är mååånga år sedan, och det har blivit en del fikaträffar sedan dess!
Jag tänker tillbaka och massor med "tokigheter" och skrattar högt för mig själv...
Sen tänker jag på Ludde - denna underbara hund - som tjejerna och Ken-André fick växa upp med <3 Ja, Ken-André pratade faktisk om Ludde när han var här i påsk!!! Blev ett par ord om Laban oxå... <3
Kommer även ihåg din städnojja och att du var smått hysterisk över kära dottern som vägrade städa! hahaha=) Och nu städar hon som fan, precis som mor sin;)!!!
Nu när jag sitter här och minns, så ska du veta att jag "hör" ditt skratt fast du inte är här...du finns i mitt hjärta, min vän! Är sååå glad att jag har dig som vän<3
Sköt om dig och ha en god natt:)! Kram<3