fredag 12 augusti 2011

Rynkig och gammal...

Åldrandet kommer vi ju inte ifrån, hur vi än vrider och vänder på oss själva...

Min goa, roliga vän hade lite frågor/ funderingar kring ämnet i morse, och då började självklart mina tankar snurra oxå...

ANTIRYNK hit, CELLULITER dit, GÄDDHÄNG här och HÄNGBRÖST där... jodå, det finns "medel" för det mesta, men funkar dom?
Och vill vi verkligen se ut som 29 när vi är 45?

Nja...jag är 45 och det SYNS! Helt okej för mig!
Nån rynka här och några gråa hår där...visst, jag kan leva med det=)
Det är ju för bövelen SKRATTRYNKOR!!! hihihi;)

Lite häng här o var...jupp, men vill man så finns det ju både "Push-up" och " Push-down" man kan trycka sig in i...=) Men aj, aj...va trångt o jobbigt!

Nej, jag kör inga sådana grejer...jag tror på att åldras med värdighet, att vara sig själv helt enkelt..för skönheten kommer inifrån antingen man är slät som en barnrumpa eller skrynklig som ett dragspel :))

Sköt om insidan, mina vänner - så förblir ni ALLTID vackra på utsidan!