söndag 28 augusti 2011

Valet och kvalet...

...inte är det lätt alla gånger att välja rätt!
Så jag får nog avvakta eller rent av ta båda om den första inte blir bra!
Jupp, jag tänkte färga håret - inget konstigt med det, förutom att jag TROR jag vill sluta vara blondin och bli brunett för ett tag!
Mmm...det är ett stort steg efter många år som "dum blondin"=) Som brunett kan jag ju inte skylla på hårfärgen när jag inte fattar...hihi;))
Får fundera lite till, kanske?
Eller NEJ! Jag gör såhär :




Lägger i den här färgen och hoppas det blir bra!
Annars så finns ju en "plan B"=)

Ja, då blir det att "kladda i" den här, gamla vanlige:




Ja, känner jag mig själv rätt så blir det nog att ta till slingorna i slutändan...
Men man vet ju aldrig - det kan ju vara så att jag faktisk är mer förändringsbar än jag tror?!

Hur som helst : Nu ska jag starta med "steg 1"... Tjingeling på er och ha en bra dag:)