måndag 1 augusti 2011

Väntans tider...

Inget är som väntans tider, säger man - och nu kan jag bara hålla med i detta talesätt!

Det känns som att "gå på rosa moln":) ...nu vet jag hur du känner, Sandra...hihihi=) Nu kan vi vandra på våra moln, du & jag!

Jag kommer gå med fjärilar i magen och studsa till varje gång telefonen ringer! Att jag kommer glömma att ladda telefonen är helt otänkbart - jag är ju rätt duktig på att glömma det annars, men nu är det ingen risk att jag ska glömma!

Om jag ska få fler barnbarn?
Nej, inte vad jag vet, fast det vore jätteskoj med fler barnbarn:)

Men nu är det så att jag väntar på en "fyrbent, luden, liten bäbis"!

Jag har ju tänkt och tänkt, funderat och funderat - och nu idag lyfte jag luren och ringde Tequila's uppfödare.
Jag visste ju att hon har två kullar på gång, så KANSKE jag kunde ha turen på min sida?!

Och visst hade jag tur...
Och visst har jag tingat en valp...

Nu hoppas vi bara på att "våran" tik föds i en av denna veckans kullar...







...tänka sig, om några veckor har vi en ny, luden, gosig familjemedlem <3

Tjingeling på er alla sköningar där ute=))