tisdag 25 oktober 2011

En bra dag...

Ja, en riktigt bra dag har det varit!

Jag började dagen med att "göra inget", vilket var rätt
skönt..sen blev det en sväng till  
Nynäshamn med Malin och Miranda.

Har inhandlat en åkpåse och lite leksaker till Miranda.
Handlade även lite mat, men det var inget kul...det är
 ju sånt man bara MÅSTE göra!
Lunchen idag var inte alls betungande : Hämtmat!
Och absolut ingen nyttig hämtmat...fast lite
måste man ju unna sig ibland...=)

Nu sitter jag här alldeles ensam med min kaffekopp och njuter av
 tystnaden, varvar ner lite innan jag ska ut på nästa "utflykt".
 Det ska bli en sväng till goaste svärmora och
hjälpa henne lite, ta en kopp kaffe och
göra som vi alltid gör : SKRATTA!
Det finns knappt någon som har ett mer hjärtligt och
smittsamt skratt än min svärmor =))

Ja, dagen började på ett bra sätt och kommer
avslutas på ett bra sätt - PERFEKT, tycker jag!