lördag 22 oktober 2011

Julklappstips!

Ja, det är ju bara 2 månader & 2 dagar kvar till
JULAFTON!
Själv så är jag en sådan person som köper
julklapparna i sista minuten - jämt - fast jag
lovar mig själv varje år att nu ska jag vara klar med
julklapparna i tid och bara njuta av de sista
dagarna innan julafton!
Och samma löfte har jag nu i år...skillnaden
är att nu har jag åtminstonde börjat TÄNKA på
årets julklappar :)
Vet med säkerhet att jag ska ge bort 2 stycken
KUDDFODRAL från http://www.rofa.se/ med
bild på våran älskade lilla Miranda...



Det lutar faktisk åt att jag kommer "fixa" fler
julklappar hos dom - det finns ju faktisk lite
för alla åldrar, stilar och behov.
Dessutom undanlättar det att slippa trängas med
alla stressade "panik-människor" i affärarna!
Så denna julen KAN det bli så att jag är klar
INNAN 24:e december...