fredag 28 oktober 2011

Väldigt osmart!

Ja, nästan på gränsen till "korkad"! Och det är faktisk mig själv jag beskriver:)

Tala om dålig planering ...att åka och handla en fredag eftermiddag, när det
till råga på allt är så kallad "lönehelg"!

Vi kunde ju lika gärna ha handlat igår, eller onsdags, men nejdå - självklart ska
vi åka idag och trängas med alla stressade människor, hemska tanke!
Men så är det, när man inte "tänker efter före" - bara att gilla läget och
förbereda sig på att tålamodet får sig en rejäl prövning!

Ja, ja...och nästa månad kommer jag ju säkert vara lika korkad, fast det
finns ett talesätt som säger; *Man lär sig av sina misstag!*
Det gäller tydligen inte i mitt fall, för då hade jag faktisk åkt och
handlat igår och bara kunnat luta mig tillbaka nu och tänka:

ÄNTLIGEN, ÄNTLIGEN ÄR DET HELG :)