onsdag 19 oktober 2011

HJÄRTAT FÅR INGA RYNKOR...

...KÖP DEN ELLER LÅNA DEN PÅ BIBLIOTEKET!

Jag har inte varit någon stor beundrare av
Mark Levengood, men det är jag nu!

Vi köpte denna ljudbok i somras när vi ville
ha något annat än radion att lyssna på när
vi åkte på lillsemester.
Jag hade inga höga förväntningar, så tala om
att jag blev glatt överraskad - det blev
drygt två timmar med både skratt och eftertanke och
inte minst : positiv energi =)

Ja, vi har lyssnat på den efteråt oxå - én gång.
Nu har jag tagit fram den igen...tror jag kan bli lite
gladare och lättare till mods denna kalla, ruggiga
höstdag om jag får höra Mark Levengood i högtalarna...

*Det är inte svårt att förstå varför Unicef-ambassadören, mark Levengood är
så älskad. Denna bok är inte en genväg endast till hans hjärta utan till varje
människa som i grund och botten tycker livet är rätt fantastiskt.*



Så skynda iväg och hitta denna underbara ljudbok, jag
lovar er ; Han kommer sprida värme i höstrusket,
Mark Levengood!