tisdag 11 oktober 2011

Skryt?

Nej, jag tycker inte det är "skryt", jag konstaterar bara fakta :
-Jag ÄR stolt över mina barn!

Inte för att dom är bättre än andra eller har högt uppsatta jobb, men helt enkelt för att
dom är sig själva och kämpar på i sina liv för att åstadkomma förbättringar eller nå sina
drömmars mål...
Visst har dom både snubblat och gått på näsan otaliga gånger, men dom har rest sig igen
och tagit nya tag...

Det tycker jag är bra egenskaper!

Just nu går allt i rasande fart för alla mina 3 "underverk", och jag hejjar på!
Som tur är så har jag fått äran av att "sitta på första parkett" och beskåda deras framfart =)
Dom är ju i olika faser i sina liv och det blir 3 olika "föreställningar" att beskåda, men alla 3 är
lika intressanta för mig - och alla 3 gör mig lika stolt! Alla 3 är unika på sitt lilla sätt!

Så jag tänker fortsätta vara en stolt mamma, tänker också fortsätta berätta för "alla" vilka fina,
duktiga barn jag har, och sist men inte minst ;
Jag tänker fortsätta peppa mina barn så att dom fortsätter att göra det dom är bäst på;
ATT VARA SIG SJÄLVA OCH KÄMPA FÖR DET DOM VILL ÅSTADKOMMA!