fredag 13 januari 2012

Falsk marknadsföring...


Jo, jag kan faktisk förstå att killar i vissa fall kan få sig en rejäl överraskning om dom har lyckats få med sig en brud hem från krogen... inte nog med att enstaka kroppsdelar kanske inte är som dom verkade vara när kläderna var kvar på kroppen, men tänka sig när dom vaknar och hittar en lösögonfrans på kudden eller ser att tjejen bara har ett av de ditmålade ögonbrynen kvar=)! Hemska tanke! hahaha...jag ser scenen framför mig!
Men misförstå mig rätt - trots att jag inte riktigt fattar att folk lägger ut tusentals kronor för att få ett "rynkfritt" ansikte eller "perfekta" bröst, så tycker jag att det är upp till var och én!
Fast jag undrar ju ärligt talat : -Är det värt pengarna?  -Ändrar det något?  -Blir man en bättre människa?
Hur som helst; Killar...va berädda när ni beger er "ut på raggen"; FÖRPACKNINGEN KAN VARA MISSVISANDE, SÅ ENKLAST MÅSTE VARA ATT KOLLA UPP VAD SOM FINNS INNANFÖR PANNBENET...