torsdag 12 januari 2012

Polis, polis...

...konstigt att jag ska bli så "nojjig" när jag
ser ett sånt här fordon i backspegeln;


Första tanken som går genom skallen
på mig, är:
 HOPPAS DOM INTE STOPPAR MIG!
Och så blir jag lite sådär halvskakig i knäna,
illamående, och har superkoll i backspegeln!

hahah...va tokigt, jag vet! Men jag funkar
tydligen på detta "nojjiga vis" fast jag VET att:

Bilen är skattad, bilen är besiktigad, bilen är
försäkrad åt alla håll och kanter, däcken är
bra, ljusen funkar, körkortet är med, jag har
inte kört för fort (tror jag?!) och jag är
vare sig alkohol- eller drogpåverkad!

Nåja, idag blev jag inte stoppad...det fanns en
annan bil som var mer intressant för dom,
och jag behöver väl egentligen inte berätta
att jag kände en skön lättnad?
Hihi...ibland har man tur=)!