tisdag 17 januari 2012

LYXIG TISDAGKVÄLL...

Nåja, för mig är det en lyxig kväll iallafall...gubbfritt ( han spelar bandy ), så jag kan göra precis vad jag vill - och det är just vad jag gör, kan jag tala om =)

Jag sitter här i min ensamhet med "kladd i skallen" ( hårfärg ),
eld i spisen, ett glas rött och tittar på handboll...härligt!

Vilken färg? Grått, såklart! Jupp, låter tokigt för vissa, men jag tycker grått hår är snyggt och när jag inte har några, så får jag helt enkelt ta hjälp utav färgburken...
Synd om Örjan kanske som får en gråhårig tant? Nja, jag tror inte han bryr sig - jag ÄR faktisk 46 år - så det är "smällar han får ta" när han bor ihop med ett halvtokigt fruentimmer=)
Tanken är iallafall att slutresultatet ska bli typ såhär :


Fast det återstår att se...med mitt vanliga flyt, blir det kanske GRÖNT!
Katastrof? Nja, bara lite...jag har ju faktisk en mössa eller två =)
Men hoppas, hoppas det blir som jag vill nu när jag äntligen fått tag i rätt färg! Fortsättning följer, kan jag tro...