söndag 22 januari 2012

Tänk om jag vore...

...en Ford Explorer! Jäklar va bra!
Nej, jag menar inte att jag vill va gjord av plåt, jag skulle bara vilja ha alla finesser...en dator som berättar vad som är fel i "maskineriet" skulle helt klart vara bra!
Typ när det "plingar till" och jag kan läsa precis vad som fattas bilen, vore ju kanonbra om jag hade en kroppslig display som "plingade till" och berättade vad som fattas eller är fel...

ENGINE OIL LOW = Drick mer vatten!
WASHERFLUID LOW = Köp nya glasögon!
PASSENGER DOOR AJAR = Stäng dörren - elda inte för kråkorna!
FUEL LEWEL LOW = Drick mera rödvin!

Ja, det vore väl inte fel?
Dessutom finns ju fyrhjulsdrift oxå...halkar man så kopplas det automatiskt in två "nya" hjul... Och skulle man få en smäll eller nåt fel i maskineriet, så finns det reservdelar!

Mmm...just det, dessa tankar kommer inte för inget...det är så att jag har en kropp som inte vill allt det som jag vill, och kroppen vill troligtvis till vårdcentralen, men det vill inte jag!!! För ska man dit, är det ett MÅSTE att veta själv vad som är fel...därför vill jag funka som min bil funkar!
För visst är det så att när man kommer till farbror doktor'n så säger han/ hon: "Och vad är det för fel på dig, då?"
Och då kunde jag ju bara säga : "FUEL LEWEL LOW" och vips så skrev han/ hon ett e-recept på en 3:a Robertsson...hahahah=))

Knasiga Grytan är igång igen...men hoppas att ni fick er ett litet skratt iallafall...=) Kram på er <3